jonnaiaustralien.blogg.se

På återseende!

Kategori: Australien

Idag åkte mamma hem igen. Fick ett litet besök på jobbet under dagen för en sista hejdå-kram. Har varit mysigt att ha besök här och vi har kunnat umgås mer än förväntat eftersom jag fick några extra dagar off från jobbet just för att kunna passa på att träffa henne. Eastern Festival, goda middagar, Blue Mountains (bilder kommer!), Harbour Bridge promenad - vi har hunnit med en del! Men nu kanske det dröjer nio månader tills vi ses igen...
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Alltså va sjutton, har du tänt att stanna ett helt år nu?! Då slipper du nog tusan inte undan besök från mig också, bara så du vet! :)

    Svar: .....Ja! Med tanke på omständigheterna så har planerna ändrats och så länge jag fortsätter trivas kommer jag stanna visumtiden ut. Och ett besök vore f a n t a s t i s k t !
    Jonna

    2013-04-11 | 12:33:13
  • Pappa säger:

    Ses om nio månader då! 😢😢😢

    Svar: Jajemen!!
    Jonna

    2013-04-11 | 17:55:59
  • Nellie säger:

    Säger detsamma som Malin. Fast isåfall får du faktiskt stanna så pass länge att jag hinner spara ihop till att också hälsa på dej.

    Svar: Besök är alltid alltid alltid välkommet. Synd att det är så dyrt...!!
    Jonna

    2013-04-11 | 22:30:37

Kommentera inlägget här: