jonnaiaustralien.blogg.se

Newcastle och Hunter Valley

Kategori: Australien

Här kommer en bildbomb från förra helgen som vi spenderade i Newcastle, Nelson Bay och bland Hunter Valleys vingårdar. Så underbart att komma iväg för några dagar, bo på hotell och uppleva nya platser.
 
Stopp på vägen vägen vid Mooney Mooney.
 
Hotelllyx.
 
Whale watching i Nelson Bay.
 
 
Såg massa delfiner!
 
Såg även världssöta miniatyrsälar på dessa klippor.
 
Fish & chips vid stranden.
 
 Newcastle.
 
 
 
Besökte några vingårdar och provsmakade viner i Hunter Valley.
 
 
 
 
 
Klappa snel hest på hemvägen.

Kommentarer

  • mor säger:

    Det var bildbomb det, se delfiner, åh så mysigt. Puss

    2013-08-11 | 20:41:49
  • Pyrus säger:

    Fina bilder, är det du som blivit mer fotogenisk (fast eh, omvänt, jag kommer inte på vilket ord jag ska använda men du fattar vad jag menar) ?

    Svar: Fattar precis vad du menar men, ehm, beroende på vilka av bilderna du menar så är de antingen tagna via Instagram på min telefon (=fusk för att få bilderna att se bättre ut) eller så menar du de som är tagna med Nick's mobil (=noll credit till mig). Hur som, tack Pyrus :]
    Jonna

    2013-08-12 | 00:36:29
  • Pappa säger:

    Härliga bilder Jonna, o grattis på din namnsdag. //pappa

    Svar: TAACK!
    Jonna

    2013-08-21 | 22:48:53
  • Pappa säger:

    Snel hest! Haha

    2013-08-21 | 22:49:56

Kommentera inlägget här: