jonnaiaustralien.blogg.se

Bio och avskedsfest

Kategori: Australien

Ser fram emot att vara ledig i två dagar! Imorgon ska vädret vara riktigt fint dessutom så det kanske blir en tur till stranden. Stand-upen i torsdags var sjukt kul, vi inledde med en öl på Strawberry Hills Hotel i Surry Hills och tog oss sedan till The Comedy Store vid Moore Park där vi skrattade tills käkarna värkte. I lördags träffade jag Liza på dagen och fortsatte sedan med en spontan bio där jag såg Cirque du Soleil - Worlds Away. Och jag säger bara, SÅ FANTASTISK! Vet inte om de visar den på bio hemma i Sverige men om de gör det, GÅ OCH SE DEN. Om Cirkus Cirkör är fantastiskt bra så är Cirque du Soleil ännu bättre.
 
När jag kom hem efter bion var det fullt ös i vår flat med en avskedsfest för att Léa åker hem till Frankrike i några veckor, så nu har en kanadensisk tjej flyttat in istället. Riktigt rolig kväll med roliga människor.
 
 
 
 

Kommentarer

  • pappa säger:

    Vilken tur att du inte har så långt till jobbet då.. Tufft att jobba så långa dgr. Varför kan man ju fråga sig? Vi hörs väl på söndag då? Tio på min morgon kanske funkar bättre än elva för dej? Puss och hare så bra....//Pappa

    Svar: Supertur. Ja man är trött efter så långa pass men samtidigt så får jag ju vara ledig 3-4 hela dagar i veckan också vilket är väldigt härligt!! Ja 10 på din morgon skulle passa superbra tror jag, om inte något spontant skulle inträffa på söndag kväll om vädret är bra men det ska det inte vara tror jag...!
    Jonna

    2013-02-26 | 14:56:52
  • mor säger:

    Saknar dig Jonna, men vi ses snart:)))

    Svar: Jag saknar dig med mamsen! Blir så skoj när du kommer :)
    Jonna

    2013-02-26 | 23:18:49

Kommentera inlägget här: