jonnaiaustralien.blogg.se

Bilder från söndagen

Kategori:

 
I ett grönområde i närheten av vår lägenhet.
 
 
Nere vid Darling Harbour.
 
 
Ute i vattnet fanns både en flytande fotbollsplan och...
 
 
...en enorm anka som förde tankarna till Örebros uppochnervända gula kanin.
 
 
Operahuset.
 
 
Utebio för barn. Förväntning: Typ Hitta Nemo eller Wall-E. Vad de visade: Konstiga kortfilmer. Bland annat den här som visade närbilder på en död hamster och hur man på 20 olika sätt kan begrava den. Knäppt???
 
 
Den här bilden tillägnar jag Mollepolle och Pyrus! Hihi. Retsamt va? Jag åt TimTam's doppade i kaffe, sådär så de smälte och blev mjuka och kladdiga och sådär goda som ni vet att bara TimTam's kan bli... MMMMM lyckas jag med mitt ret?!

Kommentarer

  • pappa pontus säger:

    Det är nog bara molle som blir avis. Fina bilder. Hoppas lägenheten blir till belåtenhet oxå. Vad kostar den?

    Svar: Den kostar $185 i veckan inklusive vatten, el och internet så ca 5100:- svenska för en månad. Klart dyrare och mindre för pengarna än hemma. Men den har som tur är inga kackerlackor... :) Och ja, kameran har det ordnat upp sig med!
    Jonna

    2013-01-21 | 15:16:21
  • pappa pontus säger:

    Och fick du iordning på kameran?

    2013-01-21 | 15:16:53
  • Malin säger:

    Du lyckas lite för bra med ditt ret! Härligt att se att du har det bra! Och timtams kan man ju alltid få i sig trots att det kan vara lite svårt med matlusten i värmen :)

    Svar: Ja det slank ner ett helt paket... Hihi.
    Jonna

    2013-01-21 | 22:31:20
  • mor säger:

    du lyckas minsann få mig också sugen på timtam;) Och jag längtar jättemycket efter att få komma ner och hälsa på, skönt att du mår bättre nu igen!

    Svar: Och jag längtar tills du kommer hit!!!
    Jonna

    2013-01-22 | 21:54:20

Kommentera inlägget här: