jonnaiaustralien.blogg.se

Framme i Sydney

Kategori: Australien

Hej mina nära och kära! Imorse kom vi efter 1,5 dygns resande äntligen fram till Sydney. Resan gick problemfritt men ganska sömnlöst så under de senaste 2 dygnen har jag bara sovit ca 5 timmar. Räknar med att få en riktigt skön nattsömn nu på hostelet! Idag har vi strosat runt lite, inhandlat sköna flip-flops (med kängurur på...) och kollat lägenhetsannonser. Vi hoppas på att bli kortvariga på hostelet så redan imorgon har vi tre lägenhetsvisningar vi ska gå på. 37 grader varmt ska det dessutom bli!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Härligt Jonna att du kommit fram!! /Mor

    2013-01-17 | 17:41:44
  • Pappa säger:

    Nice pics Jonna

    Svar: Pappa hur ändrar man storleken på bilderna på kameran i din gamla telefon? :) För dom här är tagna med mobilen och blev pyttesmå när jag la in dom på datorn, hittar inte rätt inställning någonstans!
    Jonna

    2013-01-17 | 20:11:42
  • Malin säger:

    Härligt att höra att du är framme i gott behåll! Sov så gott, och lycka till med lägenhetsletandet :)

    Svar: Jag fick dock inte sova många timmar förrän någons alarm ringde klockan 04.30 och ingen gick upp och stängde av det! Har varit vaken sedan dess, gör ett nytt försök med en lång nattsömn ikväll:)
    Jonna

    2013-01-18 | 00:06:41
  • Pappa säger:

    När du är i kameraläge, ändrar man upplösning, ej storlek. Ändra till 8mb så blir bilderna bra. Hoppas det funkar, annars får jag googla efter svar. // Pappa

    Svar: Tack jag ska testa detta!
    Jonna

    2013-01-18 | 20:09:58
  • Malin säger:

    Attans då! Nackdelen med att sova på hostel antar jag, man är aldrig riktigt garanterad sömn. Bättre lycka inatt istället!

    2013-01-19 | 02:05:12
  • Pyrus säger:

    Önskemål:
    Närbilder på flipflopparna !

    Svar: Fixar det!
    Jonna

    2013-01-19 | 22:02:45

Kommentera inlägget här: