jonnaiaustralien.blogg.se

Royal Botanic Garden

Kategori: Australien

Gårdagen spenderade jag i och längs Royal Botanic Garden med promenerande och läsning. Så himla fin park och speciellt när man håller sig längs kanten där man har utsikt över vattnet samtidigt. På kvällen var jag på en intervju på en restaurang där servitriserna tydligen är utklädda till Disneyfigurer och dansar och sjunger för gästerna, och ni som känner mig vet att jag inte är den spexiga typen... Hade ingen koll på vad det var för jobb jag sökt! Hur som helst så började intervjun med att han frågade mig och de andra två tjejerna som också blivit ditringda om vi kunde bära tre tallrikar samtidigt. De andra som jobbat på restaurang förut kunde självklart det, men jag hade ingen erfarenhet av det alls Så resten av samtalet var han bara vänd mot de andra två och pratade med dem, och när de sen fick gå vände sig managern tillslut mot mig, visade hur man ska bära och sa "Go practice and I'll be back in ten minutes". Gick väl sådär!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • mor säger:

    Skulle vilja se dig som servitris utklädd till disneyfigur haha

    Svar: Ja det vore nåt va... ;)
    Jonna

    2013-01-31 | 18:06:34
  • Pappa säger:

    Tror tvärtemot din mor att du skulle passa väldigt bra utklädd till en Disneyfigur. Ingen ser dig, eller känner dig. Go for it girl.

    2013-01-31 | 18:59:02
  • Pappa säger:

    När får du veta hur det gick?

    Svar: När han ringer alternativt inte ringer, det senare är mest troligt eftersom jag inte kunde bära tallrikarna speciellt bra...!
    Jonna

    2013-02-01 | 19:01:26
  • pappa pontus säger:

    Ok. Men lycka till med jobbsökeriet....

    2013-02-02 | 12:45:10

Kommentera inlägget här: