jonnaiaustralien.blogg.se

Updates

Kategori: Australien

Lite korta updates från Sydney kommer här! De senaste dagarna har bestått av regn, regn och ännu mer regn, men idag kom äntligen solen tillbaka. Jag har hittat en fantastisk spansk Chocolateria, åkt till Bondi Junction och delat ut CV'n, varit på intervju på en sushibar i Coogee och varit på stand-up x2. Igår var jag på ett ställe i Surry Hills som Mollepolle tipsat om (supermysigt, bra tips!) där jag mötte upp sju andra svenskar, en turkisk och en aussie och så beställda vi in pizza och umgicks innan stand-upen började. Rolig kväll! Idag testade jag och Hanna en annan comedy club inne i CBD som inte höll samma klass som gårdagen, men att gå på stand-up är ju alltid lite av en chansning hur roliga komikerna kommer vara. Nu är det läggdags här borta, godnatt mina saknade!
 
 
Hyde Park.
 
 
Hyde Park i väntan på stand-up.
 
 
Egenmys med läsning och varm choklad.

Kommentarer

  • pappa pontus säger:

    Vad kul att du inte sitter overksam.. Marie skickade ditt mejl till min mobil idag.. Skickade för övrigt ett sms till dej häromdagen om vi skulle skypa på söndag kl 12:00. Vet inte om det kom fram? Numret hade jag fått av NelliePellie. Det kanske inte var rätt?. Hade gott därborta.. Pappa.....

    2013-01-29 | 17:35:15
  • mor säger:

    Alltid kul att läsa din blogg:))

    2013-01-29 | 21:11:28

Kommentera inlägget här: