jonnaiaustralien.blogg.se

Altitude Restaurant

Kategori: Australien

Hade en otroligt bra lördagkväll som spenderades i The Rocks där Nick bjöd ut mig på en femstjärnig restaurang. "Every girl needs at least one 5 star dining experience". Well aren't you too sweet..! Fantastisk utsikt från 36e våningen över Harbour Bridge och Opera-huset och fantastisk mat (tappade nästan räkningen hur många rätter det var, antalet var helt klart jämförbart med en juldagsmiddag hos mormor och morfar hihi). Framåt midnatt gick vi vidare till The Ivy som jag har fått höra att man bara måste besöka minst en gång här. Och ja, jag kan hålla med om att det var ett imponerande ställe! 
 
 
 
Fantastisk utsikt.
 
Typ det godaste jag ätit och jag vet ärligt talat inte ens vad det var...!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Vad fin du är (ni) är. Du lever verkligen lyxigt värre. Ha det så gott och hälsa. //pappa

    Svar: TACK. Ja jag blev verkligen bortskämd..!
    Jonna

    2013-07-07 | 18:42:00
  • Mor säger:

    Kul när jag såg utsikten och förstod ungefär var restaurangen låg. Såg lyxigt ut:-)

    Svar: Det var lyxigt också... :)
    Jonna

    2013-07-07 | 21:35:33

Kommentera inlägget här: