jonnaiaustralien.blogg.se

Heeeej

Kategori: Australien

Saknade er i min älskade familj lite extra mycket häromdagen när ni alla var samlade och firade både det ena och det andra, bara så ni vet. Önskar att jag hade kunnat vara med er. Här i Sydney är det vinter nu vilket är ungefär som en svensk höst med 8-17 grader. Mörkt ute blir det redan vid 5... De senaste veckorna har fyllts med lite av varje här borta. Bowling (där jag imponerade på mig själv med tre strikes och vann en överlägsen vinst), middagar, biokvällar, Coastal Walk, comedy shows, ett och annat glas vin, och lite oväntat ett besök till en gokart-bana!
 
Kaffe och promenad i Bondi.
 
Min favorittjej Jess.
 
Mycket saknade flatmates som nu är tillbaka i Sydafrika respektive farmar uppe i Queensland.
 
Middag på mysig vegetarisk restaurang vid Hyde Park.
 
På Max Brenner Chocolate Bar i Newtown. Himmelriket.
 
 
Tagit körkort. Visserligen för gokart men hey, man måste ju börja någonstans!
 

Kommentarer

  • mor säger:

    Saknar dig också, bara så du vet.

    2013-06-18 | 21:27:16
  • Malin säger:

    Du saknas sååå himla mycket ska du veta! Och nu är det sommar och det är ju meningen att vi alla ska vara samlade hemma i Linköping och kunna hänga, och spela tennis och göra mysiga saker mest hela tiden. Attans annorlunda sommar det blir i år. Förresten har jag också kört gokart (för första gången någonsin) nyligen, men jag fick inget sånt där fint körkort (kanske för att jag var himla dålig och kom sist) :( Hej då.

    Svar: Jag veeeet. Jag kommer sakna mys och tennis och glass och Stångån och Gamla Linköping osv osv osv. Körde du också gokart?! Hihi det gör inget att du kom sist Malin, jag kom näst sist så det är ungefär lika bra..!
    Jonna

    2013-06-23 | 22:53:06

Kommentera inlägget här: