jonnaiaustralien.blogg.se

187 Pyrmont Street

Kategori: Australien

Här kommer en hälsning från 187 Pyrmont Street med bilder på lägenheten jag bor i! Ikväll ska jag träffa Moa och några av hennes flatmates för att bege oss hem till britterna Oliver och Dan för allmänt lördagsbus och firande av Dan's nya jobb. Brukar inte bli annat än skoj i deras sällskap och ikväll blir nog inget undantag. Hemma i Sverige sitter mina båda systrar och min mamma samlade i Göteborg och äter cheesecake och myser, synd att jag inte kan vara med er! Puss på er allihopa.

HEJ!
 
Sovrummet med sina våningssängar ser mer eller mindre ut som ett rum på ett hostel.
 
Fyra tjejer och ett badrum fungerar förvånansvärt problemfritt!
 
Helt okej rent kök!
 
Matbord.
 
Vardagsrum och stor balkong.
 
Utsikt från balkongen. Varje lördag klockan 21 har vi dessutom utsikt över Darling Harbours fyrverkerier!

Kommentarer

  • pappa säger:

    Nice pics.......

    2013-03-02 | 14:30:33
  • Pontus Å säger:

    Ser trevligt ut =)

    Svar: Det är för att det Är trevligt, hihi.
    Jonna

    2013-03-04 | 18:57:36

Kommentera inlägget här: