jonnaiaustralien.blogg.se

Känslan...

Kategori: Australien

...när semesterbesökare här kommer fram och frågar efter vägen och jag faktiskt är till hjälp och vet vart de ska gå. Konstigt!
 
 
Snart åker jag till Thailand :) Anledningen är ju för att möta upp min favoritmänniska i hela världen... Jag och Pontus ska spendera några dagar i Ao Nang och sedan tar vi oss till Koh Lanta för att hälsa på hans föräldrar som bor där just nu. Kommer bli två superhärliga veckor! Sedan åker jag tillbaka till Sydney igen och hur läget ser ut med jobb och boende då återstår att se. Min sista kväll här blir alltså på måndag så jag och Derrek bokade alldeles nyss biljetter till att se Orpheus på Sydney Opera House då. Lär bli en värdig hej-då-och-på-återseende-kväll.
 
 Jag hjärta dig.
 
 
Njuter av solen i Darling Harbour efter jobbet.
 
 
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Vi får väl ändå hoppas att din manager inser vilken tillgång du varit och återanställer dej igen. En fråga bara! Varför har du inget rum kvar när du återvänder? Du är väl inte utsparkad därifrån heller! Ses vi på söndag? //pappa

    Svar: Det hoppas jag också! Det är för dyrt att betala hyra för två veckor när jag inte är här så därför var jag tvungen att säga upp min plats i rummet tyvärr. Får se om det finns en plats ledig igen när jag är tillbaka eller strax därpå =) Ja vi kan preliminärt säga söndag =)
    Jonna

    2013-03-05 | 18:37:10
  • Pappa säger:

    Oki

    2013-03-06 | 09:44:41
  • Pontus Å säger:

    Thailand =) Ska bli sjukt najs. När är bilden ifrån förresten?

    Svar: Från en spelkväll i din korridor, Dublin-reunion! Ps. Du sitter i sängen bredvid mig. Hihi.
    Jonna

    2013-03-09 | 21:02:17

Kommentera inlägget här: