jonnaiaustralien.blogg.se

Sydney ------> Ao Nang

Kategori: Australien

Hade en mycket bra sista kväll i Sydney i måndags. Underhållande besök på Operahuset där det återigen slog mig hur mycket humor det var i denna opera och att det inte alls är så ”seriöst” som jag brukade tro att det var. Efter föreställningen gick vi vidare till Opera Bar för en öl och lite mat, jättefint att sitta på deras uteservering där vi hade utsikt över både operahuset och Harbour Bridge. Sydney är verkligen som finast kvällstid! Efter en promenad tillbaka till Pyrmont flyttade vi mina grejer till mina flatmates nya lägenhet, där jag snällt nog fick spendera natten på soffan. Kommer verkligen sakna att bo tillsammans med dom!!! MEN kommer ju kunna träffa dom om två veckor igen när jag är tillbaka i Sydney. Har redan diverse planer över skojigheter vi ska hitta på då!

Just nu sitter jag på ett hotell i Ao Nang och vi ska snart ge oss iväg på en kajaktur! Resan hit gick bra utan förseningar eller konstigheter. Temperaturen mäter cirkus 32 grader. VARMT! Bilder kommer upp senare under dagen!

Kommentarer

  • pappa säger:

    Ska bli härligt att se lite bilder av Thailand... Skönt att höra att du mår så bra....//P.. Ps: Marie hälsar...

    2013-03-14 | 09:27:02
  • Malin säger:

    Skönt att höra att du kommit fram, även utan visum ;) Hoppas kajakturen var trevlig, och att ni får en härlig semester!

    Svar: JA utan visum och allt, haha :) Kajaken var jättefin, lägger upp lite bilder strax!
    Jonna

    2013-03-14 | 12:41:07
  • mor säger:

    Lite planer för att träffa mig också i Sydney hoppas jag!!!

    Svar: Massor av sådana planer!!
    Jonna

    2013-03-15 | 22:32:01

Kommentera inlägget här: