jonnaiaustralien.blogg.se

Saknar er!

Kategori: Australien

 
Detta är min bakgrundbild på datorn. Jag saknar er världens bästa systrar!
 
Igår gick jag ut för drinkar med en random men mycket trevlig svensk tjej som spenderar några dagar här i Sydney på egen hand innan hon ska resa längs kusten. Vi startade kvällen på Taste (alltså där jag jobbar aka. stället där jag spenderar lite för många kvällar...) och gick sedan ut på Kings Cross Hotel. Bra kväll! Nu ikväll denna lördag ska jag dela en flaska vin här hemma med Frances innan kvällen bjuder på både bowling (förhoppningsvis) med Oliver och Dan och sedan vidare till La Cita för drinkar. Vår flatmate Orlane reser nämligen vidare nu i veckan så det blir som en liten farewell-fest där! Bör runda av kvällen tidigt dock då jag jobbar imorgon men vi får se hur väl jag lyckas med det...

Kommentarer

  • Mor säger:

    Underbar bild du har på dina systrar:-)) Du vet om att du fattas oss här hemma...

    2013-05-06 | 22:32:17
  • Malin säger:

    Åh, så himla fint att du har den som bakgrund! :) Du är så jäkla saknad du med, världens bästa mellansyster!!

    2013-05-06 | 23:57:04
  • Katla säger:

    Du är superdupersaknad här med !!

    2013-05-09 | 15:20:03

Kommentera inlägget här: